miercuri, 10 februarie 2010

O facultate de .....

....căcat. Pai de ce? Uite de-aia. Ce numai miniștri au voie sa spună uite de-aia? Eu de ce nu am voie? Acuma sa va zic motivul pentru care am ales sa postez despre facultatea mea, mai precis despre celebra romano-americana. In cursul zilei de azi am susținut lucrarea de licența. Am fost si eu ca tot omul de la 11 jumate cu o jumătate de ora înainte de ora 12,când știam ca trebuie sa intru, asa era scris pe internet pe pagina facultății, ca asa se cuvine sa mergi ca sa vezi ce au făcut colegii sa vezi ce note au luat etc. Am stat ce am stat se face ora 12 erau pe la numărul 21, eu eram numărul 30, am tot așteptat, se face ora 12 jumate, 13 și 15 minute, și iese un student din decanat ca acolo am susținut lucrarea , și ne zice ca e pauza, am zis bine 10 minute 15 minute ca e greu sa stai pe un scaun și sa asculți ce au de zis niște studenți, și se face 2 fără 5 și vine decana ca cine urmează? intra cel dinaintea mea, intru și eu ma așez pe scaun, se uita la mine se uita la licența mai baga capu în calculator și ma întreabă "ia zi ce avem noi aici?" încep sa ii zic de una de alta, după maxim 5 minute îmi zice gata e bine așteaptă pe hol sa afli nota. Zis și făcut, sta Raducu al meu și sta pe hol se face 3, asta de pe la 2 și maxim 5 minute când am ieșit, se face 3 jumate se face 4, și iese domn pupincurist și zice nota 8 la mine, am fost mulțumit ca de vroiam în primu rând sa ajung acasă, ca eram de la ora 11 de când am plecat de acasă spre facultate pana la ora 4 și 15 când m-am urcat în autobuz spre casa, ÎN PICIOARE și partea ce-a mai naspa este ca am stat 2 ore sa intru sa vorbesc și 2 ore sa aflu un amărât de 8. ASA CA SA VA FUT IN GURA.
Fraților nu dați la facultatea asta. MAI BINE SPIRUUUUUUUU.

PS. SA VA FUT ÎN GURAAAAAAA încă odată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu