luni, 8 februarie 2010

Beginning

Cum mi-a venit ideea pai eram si eu ca tot omul pe mess fericit ca am trecut proba scrisa la licenta, si ma uitam pe la statusurile prietenilor si am vazut la una dintre fetele din lista urmatorul blog http://andreea-menestrel.blogspot.com/ am stat ce am stat si m-am gandit ca ce sa fac, dar nimic, si mi-a venit ideea de a face un blog.

M-am gandit putin intai, si mi-am zis ca nu poate fi greu sa postez pe un blog. Si am inceput sa creez capodopera mea. :))

In legatura cu ce o sa postez aici pai nu stiu ce sa va zic, ar fi cam asa: in primul si in primul rand despre motociclete ca de am si eu unu cam vechiut dar merge, o sa va povestesc despre el altat data si putinele patanile avute; ma gandeam ca a-si  putea sa va zic putinilor mei "admiratori" despre filmele pe care le vad si despre serialele pe care le urmaresc; despre ceea ce se intampla in tara noastra draga si despre cei care ne conduc, altceva nu stiu dar o sa aflati daca intrati.


Cu una cu doua mi-am facut si blog sunt si eu in randul oamenilor buni si sper sa am audienta.

P.S.: Va multumesc:DDD

6 comentarii:

  1. Buna Radu, te asteptam sa ne povestesti :) , in special despre motoare :p Si vreau sa fiu prima care iti spune asfalt uscat pe anul asta (chiar daca cu anticipare).

    RăspundețiȘtergere
  2. Bv!!! Foarte buna ideea Raducule, dar sa nu ne lasi sa asteptam prea mult ...
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau sa vad cum va inspirati unul pe altul :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Oier, ai ajuns sef de turma. Felicitari! Dar am o rugaminte si anume sa scri corect gramatical ca cine stie cine mai intra, mai citeste si atunci nu e frumos. Bafta!
    Ps: sa cauti contracte de publicitate, poate faci si u un ban cinstit :p .......

    RăspundețiȘtergere
  5. Soare , ia`te de urechi si iesi afara! Stai jos , 4! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @Soare: Raducu ca Raducu, dar tu cu "scri" al tau ce faci? :p Sunt carcotasa :D dar stiu ca nu te superi :p

    RăspundețiȘtergere