marți, 16 februarie 2010

Idei...

Azi cand nu stiam despre ce sa va povestesc si nu stiam ce sa va postez pe blog, mi-a sarit in intampinare o prietena, daca o sa va uitati la commenturi o sa o gasiti. E vorba de Gabytza, ea mi-a propus sa scriu despre femei sau ce le deranjeaza pe ele, si am zis ca o sa mă gandesc. Apoi am zis ca de ce nu scrie ea despre asta si sa postez in fiecare marti din săptămînă despre asta. Ca de cine stie mai bine ce vor si etc femeile decat o fata? A zis ca ar fii foarte bine. Asa ca in scurt timp o sa postez primul articol scris de ea.:DD

In curand revin cu articolul.

3 comentarii:

  1. Eu stiu cel mai bine ce vor femeile . Asta ca sa iti raspund la intrebarea ce se dorea a fi retorica din articolul de mai sus.
    Gabitza contrazice`ma ca sa pot sa dezvolt. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dannel stie exact ce isi doreste o femeie si cum rufele nu se spala in public, nu am nimic de comentat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabytza , ma magulesc comantariile tale la dresa mea...

    RăspundețiȘtergere